1. Înregistrarea în serviciul Firstchoice Pay

Lucrați de la domiciliu la rundă, Rămâi supărat cu acest antrenament de mobilitate la domiciliu

JR Allen Antrenamentul total pentru ansamblul corpului: Partea întâi În timpul primei etape a antrenamentului Celebrity Home, completați trei runde din următoarea combinație de exerciții: alternante lunges, salturi squat, placă și lunges side. Aceste exerciții ajută la arderea grăsimilor și a caloriilor în timp ce formați corpul inferior și miezul.

Țineți două secunde, apoi dați drumul și întindeți-vă de cealaltă parte. Coborâți cotul cât mai mult posibil spre șoldul opus. Împingeți cu putere cealaltă mână în pământ pentru a o susține. Conduce-ți călcâiele în jos și îndreaptă-ți pieptul spre picioare. Faceți o pauză scurtă și coborâți șoldurile spre podea.

Folosiți descrierile și fotografiile oferite de JR ca ghid pentru a păstra o formă bună în timpul fiecărui exercițiu. Partea întâi ar trebui să dureze zece minute pentru a finaliza. Lunges alternant : Pasul înainte cu piciorul drept, păstrând spatele drept. Îndoiți piciorul stâng la un unghi de 90 de grade.

lucrați de la domiciliu la rundă

Faceți 15 repetări pe fiecare picior, alternând laturile. Squat-ul salturi: dintr-o poziție ghemuită săriți în aer și reveniți în poziție ghemuită.

lucrați de la domiciliu la rundă

Repetați timp de 45 de secunde. JR Allen Vrei un abs al unei celebrități? Exercițiul de sculptură vă poate ajuta să le obțineți.

  1. Idei erotice mature în chat ul gratuit porno gay grosse musca escorta colombes întâlniri serioase gratuite cu sexul swinger.
  2. Site bitcoin gratuit

Acest antrenament de bază esențial este un discontinue în gimnastică celebritate și cluburi de sănătate în întreaga țară. Plank: Țineți poziția plăcii pe antebrațele sau pe mâini dacă sunteți confortabilă Asigurați-vă că spatele este drept și abs și glutes mușchii capului sunt strânse. Țineți timp de 45 de secunde.

lucrați de la domiciliu la rundă

Exercițiul de sculptură este o modalitate excelentă de a vă întări mușchii din torsă, inclusiv mușchii abdominali și din spate. Dacă nu puteți ține poziția timp de 45 de secunde, începeți cu 15 și construiți de acolo. JR Allen Acest exercițiu următor vă va ajuta să sculptați picioarele care sunt pregătite pentru covorul roșu. Frunza laterală ajută la modelarea coapsei, vițeilor și glutelor dvs.

Scurgeri laterale cu bucle: dintr-o poziție neutră în picioare, ieșiți lucrați de la domiciliu la rundă dreapta.

Antrenament

Piciorul stâng este drept atunci când genunchiul drept se îndoaie, dar nu vă îndoiți genunchiul peste degetele de la picioare. Brațele rămân în jos de pe ambele părți ale piciorului drept. Apăsați din nou de la piciorul drept pentru a reveni în poziția în picioare și a face un biceps curl cu ambele brațe.

lucrați de la domiciliu la rundă

Încercați să utilizați greutăți de kg. Repetați 20 de laturi alternante.

30 de minute de antrenament de celebritate pentru a face la domiciliu

JR Allen În timp ce continuați să vă faceți antrenamentul de celebritate, veți face 3 runde din aceste exerciții: rândul de sculptură, genunchii înalți, alternarea crunch și squat push-press.

Din nou, folosiți fotografiile lui JR ca ghid pentru o formă bună. Ar trebui să dureze aproximativ zece minute pentru a finaliza această secțiune.

Rânduri de rang : începeți în poziția de placă și rândul un braț înapoi. Țineți cotul lângă corp și mutați-l cu cm mai sus decât spatele.

Rămâi supărat cu acest antrenament de mobilitate la domiciliu

Țineți-vă spatele stabil și nu vă rotiți șoldurile. Faceți 15 repetări, alternând laturile. Genunchii înalți : Rulați în poziție cu genunchii ridicați cât mai sus lucrați de la domiciliu la rundă timp de 45 de secunde. Acest lucru vă va ridica ritmul cardiac și vă va ajuta să ardeți mai multe grăsimi și calorii.

Câștigă maxim, ocoliți intermediarii

Aceste exerciții vă vor crește ritmul cardiac și vor întări mușchii din întregul tău corp. JR Allen Următorul exercițiu se numește o criză alternativă. Ajută la întărirea și definirea mușchilor din mijloc și a părților abdomenului. Crunch alternativ: va trebui să fiți pe teren pentru acest exercițiu.

Utilizați un covor dacă aveți unul la îndemână.

MMA Workout puteți face la domiciliu

Începeți prin așezarea pe spate și mutați-vă într-o poziție de criză. Genunchii sunt îndoiți și picioarele inferioare rămân paralele cu podeaua și se ridică de la sol.

Rotiți torsul astfel încât să aduceți cotul drept la genunchiul stâng. Apoi, laturile alternative.

Fresh articles

Încercați să nu vă trageți de cap în timp ce treceți prin acest exercițiu timp de 60 de secunde. Acest exercițiu provocator vă va crește ritmul cardiac și vă va ajuta să vă construiți forță în corpul inferior și superior.

lucrați de la domiciliu la rundă

De asemenea, vă ajută să vă formați picioarele, șoldurile, coapsele și umerii. Squat push-press : Veți dori să folosiți greutăți de lire pentru acest exercițiu, dacă este posibil. Începeți într-o poziție ghemuită, cu glutele în spatele genunchilor și cu spatele drept.

Related Content

Încercați să vă păstrați greutatea în tocuri. Următorul diapozitiv demonstrează cum să terminați acest exercițiu. Apăsați pe tocuri pentru a ridica greutățile direct în aer. Pe măsură ce apăsați din poziția ghemuită și de pe tocuri, apăsați greutățile direct în aer. Repetați acest exercițiu de 15 ori.